CONCERTOS DE PRIMAVERA

01/04/2015 - Cultura e Deporte

O vindeiro día 12 de abril, terá lugar, o I CONCERTO DE PRIMAVERA dentro da programación do Auditorio de Coles.

Abrirá o programa o concerto a cargo de Celia Adrián (Acordeón), Raquel Carrera (Violín) e Agustín Lage (Guitarra ).

O día 19 de abril o turno será para Purificación Iglesias (Piano), Santiago Comesaña (Clarinete) e Emilio José Vázquez (Saxo).

O día 26 de abril, Xoán Manuel Iglesias (Piano), Antonio Caneda (Trombón) e Esteban Noel Quintas (Trompa).

Para pechar este ciclo de concertos contaremos, o día 3 de maio, coa Compañía Lírica de Galicia. Unha actuación extraordinaria na cal se representarán algunhas das obras musicais de maior beleza de tódolos tempos no seo da gala denominada “A Música Cantada Máis Sublime”.

O programa da compañía inclúe algunhas das creacións máis fermosas escritas para a voz humana. E así, o repertorio dá cabida a pezas operísticas de Mozart, Verdi, Puccini, Boito, Händel, Bellini, Cilea, Bizzet e Delibes, nunha aproximación ó canto dende a perspectiva da “música pura”.

Os mellores solistas da Compañía Lírica de Galicia, acompañados por un piano e, cando proceda, dunha serie de solistas instrumentais (arpa, frauta traveseira, violín, violonchelo) interpretarán obras mestras da Lírica, que emocionan ó público máis esixente e non deixan indiferente a ninguén.

Esta última actuación está subvencionada nun 50 % pola terceira edición de 'Cultura no Camiño', correndo a cargo o restante ós fondos do Concello.

Tódolos concertos serán ás 19 horas.