TALLER “INTERNET E REDES SOCIAIS. SEGURIDADE E RISCOS”

22/09/2016 - Cultura e Deporte

O CONCELLO DE COLES, coa colaboración do C.P.I. ANTONIO FAÍLDE organiza este taller co que se pretende dar a coñecer as diferentes formas de comunicación existentes hoxe en día a través de Internet, e tendo como finalidade ofrecer unha visión actualizada sobre as redes sociais e as súas diferentes aplicacións.

Este taller servirá para obter información de primeira man sobre seguridade e bo uso das redes sociais para a súa posterior aplicación e tratamento.

Os OBXECTIVOS serán:

- Achegar ós rapaces ás Redes Sociais.

- Informar sobre como obter información da rede a través de fontes fiables.

- Usar internet de xeito eficiente e seguro.

- Fomentar a comunicación mediante a utilización de APPs instaladas en dispositivos móbiles.

LUGAR, DATAS E HORAS DE REALIZACIÓN:

C.P.I. ANTONIO FAILDE - Os xoves 6, 13, 20 e 27 de outubro - de 16:15 h a 17:15 h.

A INSCRICIÓN SERÁ NO C.P.I. ANTONIO FAÍLDE, mediante as fichas que se entregarán ó alumnado.