CAMPAÑA DE PREVENCIÓN DE INCENDIOS NOS NÚCLEOS RURAIS - CHARLAS INFORMATIVAS

24/03/2018 - Novas do Concello

Concello de Coles, xunto con Distrito XII de Medio Rural, organizou unha Campaña de Sensibilización Preventiva sobre os Incendios Forestais.

Esta campaña organízase en nove charlas informativas que se desenvolvesen nos locais sociais das distintas parroquias de concello de Coles, co fin de implicar a todos os veciños e veciñas na prevención de incendios forestais, e o papel fundamental que teñen os propietarios e propietarias dos terreos.

Con esta campaña, que se desenvolverá ao longo do mes de abril, quérese presentar as novidades na lexislación actual, e resolver as dúbidas que os asistentes teñan.

Nestas charlas presentarase un mapa de franxas de limpeza nos distintos núcleos rurais que elaborou o Concello de Coles.

As  xuntanzas serán  en  CAMBEO, o venres, 06 de abril, ás 19:00 horas; GUSTEI, o sábado,   07 de abril, ás 18:00 horas; SOBRAL,  o  sábado,   07 de abril, ás 19:30 horas; RIBELA, o domingo, 08 de abril ás 12:00 horas; MIEGODEVILA, o venres,  13 de abril ás 19:00 horas;  FERREIROS, o sábado 14 de abril ás 18:00 horas; VILAR, o sábado,   14 de abril ás 19:30 horas; A BARRA, o domingo, 15 d abril ás 12:00 horas; e en  VILARCHAO o  venres 20 de abril ás 19:00 horas (salón de plenos do Concello).