CAMPAÑA DE LIMPEZA DE CAMIÑOS E VÍAS MUNICIPAIS

13/07/2018 - Novas do Concello

O concello de Coles rematou a primeira fase do plan de limpeza do concello. Esta fase tivo unha actuación a dúas bandas, a primeira delas desenvolta polo persoal do concello, os cales realizaron limpeza de cunetas de vías municipais, así como os diferentes rexistros que existen no concello en tódolos núcleos de poboación.  ​

Por outra banda, xunto con catro empresas, procedeuse á limpeza das vías e camiños dentro dos núcleos rurais. ​Seguindo co cronograma de actuación nos campos públicos, que se desenvolven ao longo de todo o ano.   ​

Estas  actuacións estiveron marcadas polas condicións climatolóxicas destas últimas semanas, que favoreceron o maior crecemento de vexetación, motivo de que nos próximos días se proceda á limpeza dos núcleos rurais e vías, que, de ser preciso, volverán a limparse nunha segunda volta.

A segunda fase do programa desenvolverase coas limpezas e rozas de camiños rurais, é dicir, os camiños que comunican os diferentes núcleos de poboación. Camiños que, por diferentes actividades deportivas, se limpan de forma regular durante o ano con motivo, por exemplo, da BTT e Ruta Cabalar, no primeiro semestre, ou da Andaina de Coles, no segundo.

Esta fase dará comezo nos próximos días, coa posta en marcha das  brigadas contra incendios.