LIMPEZA DE FONTES E LAVADOIROS

13/07/2018 - Novas do Concello

O concello de Coles, puxo en marcha este pasado mes de maio un programa integral de limpeza de fontes e lavadoiros existentes nas distintas aldeas do concello, actuándose nun total de 41 infraestruturas deste tipo.

As tarefas, fundamentalmente, consistiron na limpeza de muros e peches dos lavadoiros, así como das fontes, e na retirada de lodos e máis na roza de toda a área de influencia. ​

Estas actuacións son un primeiro paso de cara á posterior restauración daquelas fontes e lavadoiros que o precisen, como iniciativa nun plan deseñado polo concello para recuperar e poñer en valor estas construcións, que ata fai unhas décadas tanta importancia tiveron na vida diaria da nosa xente, e que son parte do noso patrimonio etnográfico a preservar.