PRESENTACIÓN DO LIBRO "ESENCIAS" DE ROBERTO VILA

18/06/2017 - Novas do Concello

O Auditorio de Coles acolle este domingo, a partir das 20 horas, a presentación do libro "Esencias", obra de Roberto Vila Rodríguez.

“Esencias, a propósito de…” é un libro en dobre formato (lectura e audio DVD) que contén unha sucesión de 305 temas diferentes, extraídos, semana tras semana, das noticias difundidas mundialmente a través dos medios de comunicación máis significativos entre setembro de 2007 e setembro de 2015, tomando como base aqueles acontecementos culturais, científicos, sociais e laborais de máis viva actualidade, eventos que o autor somete á súa persoal análise crítica para acabar elaborando os textos que aquí presenta, con clara redacción e amena interpretación radiofónica salpicada, algunhas veces, cun transfondo de indiscutible nostalxia, e outras, cunha certa ironía, pero axustándose sempre á veracidade bibliográfica reflectida no contido desta obra da que poden extraerse conclusións de utilidade práctica. Roberto Vila Rodríguez, cirurxián xeral e do aparello dixestivo, é natural de Monforte de Lemos. Licenciado en Medicamento pola Universidade de Zaragoza (1959-65); interno e médico residente de cirurxía no Hospital Central de Asturias, Oviedo; bolseiro no Hospital Beaujon de Clichy, A-Garenne, Francia; cirurxián adxunto no Hospital do Val Hebrón, Barcelona; xefe clínico no Hospital Universitario CHUAC, A Coruña, e xefe de servizo de cirurxía no Hospital Universitario CHUO de Ourense, onde, ademais, foi nomeado director médico.

A presentación será de Celso Sánchez Glez., Médico Titular de Coles. E acompañamento da música de Humberto Cao.